Certificate 1 by nasosgiannakis_x1bg190f | Jan 12, 2018 | 0 comments Multiple choice exam (counts 50% of the final score) 1. Τα πολύ μεγάλα ποντοπόρα, ελεύθερα φορτηγά πλοία (tramps)Έχουν τουλάχιστον ένα υπόφραγμα (κουραδόρο – tweendeck)Δεν έχουν υπόφραγμαΤίποτα από τα δύο2. Ο ΙΜΟ συγκεντρώνει χρήματαΙσόποσα από όλα τα κράτη του ΙΜΟΑπό τον ΟΗΕΑπό τους εισαγωγείς και εξαγωγείς προϊόντων δια θαλάσσηςΑπό τα κράτη που διαθέτουν την μεγαλύτερη χωρητικότητα (tonnage) πλοίων3. ΔΚΑΣ, Τι σημαίνει το ακρωνύμιoΔιεθνής Κανονισμός προς αποφυγή σύγκρουσης στη ΘάλασσαΔια-Κυβερνητιή Αποστολή Συνασπισμών ΠλοιοκτητώνΤίποτα από τα δύο4. Ο barrister είναιΔικηγόρος που μεταξύ άλλων δίνει νομικές συμβουλές στον πελάτη του αλλά δεν έχει δικαίωμα παράστασης στα δικαστήριαΔικηγόρος που παρίσταται στα δικαστήριαΤίποτα από τα δύο5. Τα πλοία containers που φορτοεκφορτώνουν σε σειρά λιμένων από το Α στο Β, είναι πλοίαLinersTrampsLiners και TrampsΟύτε Liners oύτε Tramps6. Το ακρωνύμιο BBB (Before Breaking Bulk) σημαίνειΟ ναύλος θα πληρωθεί πριν ανοίξει ο πλοίαρχος τα αμπάρια στην εκφόρτωσηΟι αγοραστές του πλοίου, που πηγαίνει για παλησίδερα, θα καταβάλουν το τίμημα αγοράς του πλοίου στον πλοιοκτήτη, πρίν αυτοί αρχίσουν και κόβουν (break) το πλοίοΤίποτα από τα δύο7. Ποιό είναι το μήκος ενός πλοίου Neopanamax;206m256m366m406m8. Πότε έγινε η Διεθνής Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας19821960199020009. Το classification society, είναιΝηογνώμωνΣυνασπισμός ΝαυπηγείωνΝαυτικός ασφαλιστικός ΟργανισμόςΔιεθνής Οργανισμός Ναυτικών Πρακτόρων10. Η πιο κάτω Επιτροπή ή Επιτροπές δεν ανήκει/ουν στον ΙΜΟΕπιτροπή Προστασίας Θαλάσσιου ΠεριβάλλοντοςΝομική ΕπιτροπήΕπιτροπή Απασχόλησης Ναυτικού Εργατικού ΔυναμικούΤεχνική Επιτροπή11. Ποιό Δίκαιο χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον στην Ελληνική ναυτιλίαΑγγλικόΓαλλικόΓερμανικόΕλληνικό12. Tι σημαίνει arbitrationΔιαιτησίαΔιαμεσολάβησηΠροσφυγή στα δικαστήριαΔιαμαρτυρία13. Σε τι διαφέρει το νομικό σύστημα της Αγγλίας από των άλλων χωρώνΕίναι κωδικοποιημένοΒασίζεται σε δεδικασμένες υποθέσειςΤίποτα από τα δύο14. Ένα πλοίο γραμμής (liner), από πλευράς φορτωτικών εγγράφων έχει:Μόνο ναυλοσύμφωνοΜόνο φορτωτικέςΝαυλοσύμφωνο και φορτωτικέςΜπορεί να μην έχει κανένα από τα δύο15. Ποιά είναι η συνήθης ταχύτητα ενός πλοίου χύμα φορτίου (bulk carrier);15 knots10 knots20 knots22 knotsPlease fill your personal details in order to receive the test's results. First name/Surname Email: Time is Up! Time's up Submit a Comment Cancel replyYour email address will not be published. Required fields are marked *Comment * Name * Email * Website Δ